tisdag 27 december 2011

Mugglis-träff med Potter-party!

Hej Mugglis!

Nu är det dags att börja planera våren, och 10 mars vill vi att ni håller ledigt. 10 mars planeras det en fantastisk Mugglis-träff med avslutande Potter-party i Stockholm!

Potter-party, tänker ni? Hur kommer det vara?

Jo, så här. Vi har fått hjälp med att hitta en gratis lokal, närmare bestämt en lokal i Medelhavsmuséet, där vi kan få ha ett party med Potter-tema på kvällen. Planerna är alltså att lördag 10 mars starta dagen runt 13.00 (mer exakta tider kommer!) med att träffas, göra någon rolig aktivitet, och sedan, vid 17.00 dra oss mot Medelhavsmuséet där detta Potter-party kommer att äga rum.

Där kommer det att bjudas på snacks, dryck och underhållning i världsklass (sa någon Wizard Rock, kanske??) samt en hel del tävlingar, där man kan kämpa för sin egen skull eller för sitt elevhem, och det blir prisutdelning på kvällen! Kom utklädd, kom som du vill, kom så som du är bäst - men se till att inte missa detta fantastiska party!

Inträde till partyt kommer att kosta ca 70 kr, detta för att vi måste ha råd att betala en vakt, mat, och liknande. Vi lovar dock att det kommer att vara väl värt pengarna, med allt som vi har planer på! (priset kan komma att sänkas om det är många som vill gå!) Partyt håller på till c.a. 21.00.

Vi vill dock veta om det ens finns intresse - skulle det vara så att det bara är jag och Erfa som vill gå på det här, så kommer det ju, som ni förstår, inte direkt gå runt.

Mer information, exakta tider, exakt vad för Wizard Rock det blir och liknande kommer senare. Vi kan dock lova att vi har planer på en riktigt häftig dag, så vi hoppas ni vill vara med!

Vad säger ni Mugglis? Är ni intresserade? Låter det dötrist, långtråkigt och dötrist eller... alldeles, alldeles underbart? Säg vad ni tycker!

Och var inte rädda att fråga! Om föräldrar har frågor och vill prata med mig får ni gärna skicka ett meddelande så får ni mitt mobilnummer!

9 kommentarer:

  1. Låter helt klart superkul!

    SvaraRadera
  2. Låter helt supernajs! Jag är 90% säker på att jag kommer! :D
    //EMELESEL

    SvaraRadera
  3. I såna här lägen är det ju synd att man inte bor i Stockholm!Bor nämligen ca 918 km ifrån Stockholm :( Jag gillar ju min ort men synd att man inte bor i Stockholm den 10 Mars...

    SvaraRadera
  4. Varför händer allt kul i sthlm?

    SvaraRadera
  5. ALDELES UNDERBART!
    Måste komma, jag får säkert. :)

    SvaraRadera
  6. AWESOME!! Jag bara MÅSTE gå på det här!!

    SvaraRadera
  7. Åh, AMAZING! Vi ses där! ;D

    SvaraRadera
  8. Åhhh, varför måsta ALLT vara i sthm ?!?!
    Kan ni inte ta typ, Karlstad, Örebro, eller Karlskoga?! Ett MYCKET närmare alternativ för mig. Och säkert för massa mer trollkarlar och häxor!

    SvaraRadera
  9. Jag vill komma! Ska bara övertala min mamma. Hon kanske vill ha ditt nummer.

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!