onsdag 3 juli 2013

Veckans Mugglis v. 27: sanna1324567!

Då var det alltså dags återigen för Veckans mugglis och denna veckas mugglis är:



Här är vår intervju med henne:

1. Vad är ditt mugglisnamn och varför valde du just det namnet? Jag heter sanna1324567. Jag har ångrat det namnet sedan efter det att jag blev MoD xD Jag valde det namnet för att jag har hetat det på många andra sidor, men ursprungligen hade jag tänkt heta sanna1234567, men jag råkade trycka på tangenterna i fel ordning...

2. Hur länge har du varit medlem på mugglarportalen? Sedan 7:e januari 2012

3. Vad är det bästa med mugglarportalen? Alla fina medlemar som lyssnar när man behöver skriva av sig och den gemenskapen vi har i vår mugglisfamilj ♥

4. Vad är det sämsta med mugglarportalen? Att kvastarna är för dyra... nejmen jag kommer inte riktigt på något som är dåligt förutom att jag aldrig får råd med kvastar eller drakar xD

5. Vad betyder mugglarportalen för dig? Mycket. Det är enda platsen där jag kan vara mig själv och inte behöver låtsas att jag är någon annan.

6. Har du något fint minne i från mugglarportalen och i så fall vad för minne (berätta lite om det)? När jag skrev min första "riktiga" fanfiction och fick så fina komentarer direkt.

7. Om du skulle få förändra något eller fixa något nytt (som ett nytt spel, en ny butik osv) till mugglarportalen, vad som helst, vad skulle det vara? En Weasleys Vassa Varor-affär

---

Vi tackar sanna1324567 för hennes deltagande i denna veckas veckans mugglis! Nästa vecka kommer en ny intervju, ha en forstatt bra dag!

1 kommentar:

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!