onsdag 2 maj 2012

Vinnare av Gringottsväskan!

Vi ber om ursäkt att det har dragit ut på tiden, men vi har fått in så otroligt många tävlingsbidrag att det har varit nästan omöjligt att välja!

Nu har vi efter några dagars klurande äntligen valt en vinnare. Och vinnaren är....


Emelie/Emme Lestrange!!! GRATTIS!

Motiveringen hon skrev löd:

Jag borde vinna eftersom att jag först och främst jättegärna vill vinna. Jag har gillat Harry Potter sedan jag var 7, men har aldrig riktigt haft råd att få tag på Harry Potter saker. Mina föräldrar tycker att det är onödigt att beställa till exempel en Gringottsväska från ett annat land eftersom att det är så klurigt och dyrt med frakt. Därför hade det varit underbart att vinna en.
Och dessutom kommer den bli väldigt väl använd om jag vinner, för jag har nämligen inte den typen av väska, jag går omkring med en plastpåse istället haha.
Så, om jag får tag på en väska kan det lika gärna vara en Harry Potter väska, så kan jag få visa upp att jag verkligen är ett potterhead!


Stort grattis och tack alla som deltagit i tävlingen! Vi tycker att det är jättekul att läsa era fina motiveringar och historier, och det kommer nog bli fler tävlingar snart!

Ha det gott på denna Potter-dag, och minns alla som dog i striden om Hogwarts!

/ Li *, Erfa och Eriskay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!