söndag 22 juli 2012

Snart 15 000 medlemmar!

Mugglis behöver bara 800 medlemmar till för att nå 15 000-strecket! Tror ni att vi kommer klara av det? Vi hoppas väldigt mycket på det! Glöm inte att tipsa alla ni känner och som ni tror skulle vara intresserade om Mugglis!

Förövrigt sitter jag här och är så taggad på allting vi har framför oss i fandomen här i Sverige. Snart Quidditch-SM och Pottermässa, och nästa år kan vi förmodligen se fram emot en Wrock-festival, konventet Riddikulus 2013, MultiCon 2013 och mycket, mycket mer. SÅ spännande och underbart med en fandom som lever!

3 kommentarer:

  1. Vi kan klara att bli 15 000 medlemar, jovisst!

    SvaraRadera
  2. Ja detta tror jag att ni hinner få bli över 15 000 Medlemmar nu då.

    SvaraRadera
  3. Jo, jag tror vi kommer bli 15 000 medlemmar. Men kul vet jag inte. Jag kan knappt logga in för alla medlemmar. Så jag kan typ vara inne på mugglis 1 gång i veckan bara. Är det nåt virus, för jag använde Google Chrome, och det fastnade så jag inte kunde stänga ner, så nu kan jag inte använda chrome längre :( Fast visst, om mugglis fixar sig hoppas jag vi blir hur många medlemmar som helst!

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!