fredag 5 oktober 2012

Förändring på Mugglis!

Just nu jobbar Erfa på lite grejer som kommer innebära förändringar på Mugglis. Jag vill inte avslöja vad det är, för det är ju inte roligt, men ni kommer märka det så småningom i alla fall! Det är en del kvar att fixa, men så fort det är klart kommer det såklart att lanseras. Så... nu kan ni vara nyfikna!

Annars är det snart Halloween, vilket Mugglis självfallet också ska fira!

Ang. småfix som jag skrev om förut är det också något som jobbas med. Det är lite småfunktioner vi har i en lista som Erfa börjar beta av en efter en och försöka införa på sidan. Vi får se när det mesta av det dyker upp! Igår fixades mest lite buggar, det är ju också viktigt!

4 kommentarer:

  1. Spagetti, nu blev jag helt apnyfiken ju D:

    SvaraRadera
  2. Shit vad nyfiken jag blev nu

    SvaraRadera
  3. Ohhhh!
    Så spännande!

    SvaraRadera
  4. ÅH VAD BRA! seriöst älskar det! Nu slipper jag allt tråk!

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!