måndag 12 december 2011

Platsbrist?

Blir det mycket saker på profilen? Vill drakarna aldrig dö, köpte du en dunderklubba för mycket eller känner du plötsligt att quidditch-karriären borde läggas på hyllan och du har en kvast för mycket?

Utan att säga för mycket så kan jag säga att det kanske inte kommer vara ett problem så mycket längre till.

Jag säger ju inte att Erfa kanske jobbar på något nytt... Men jag skulle ju också kunna säga det. Och kanske så har det något med grejer på profilen att göra, eller inte... Fast troligtvis kanske det har det!

Nyfikna? Stay tuned!

13 kommentarer:

  1. Får jag gissa att det har något med att man kan välja vilka saker som ska synas på profilen att göra? :)

    SvaraRadera
  2. Om det är så det är vore det väldigt trevligt! :)

    SvaraRadera
  3. Kan man få reda på när "överaskningen" kommer ungefär?
    Men det vore, som ovanstående redan sagt, att det skulle vara väldigt bra.

    SvaraRadera
  4. Jag vill precis som ovanstående sa, veta när den kommer och också vad det är........:)

    SvaraRadera
  5. JA! ETT VID-BEHOV-RUM FÖR PROFILSAKER! Jag tror så starkt på det nu så om det blir något annat så kommer jag smälla av av förvåning... förmodligen. x)

    SvaraRadera
  6. JA! Undrar vad det blir??? :]

    SvaraRadera
  7. Tror att man kommer få ett skåp att ställa alla saker i.

    SvaraRadera
  8. Haha jag vill att man ska kunna dra i kanten på profilen så den blir större :]

    SvaraRadera
  9. Ett vidbehovrum/förråd skulle vara awesome! Hoppas verkligen det är det, för det behövs!!

    SvaraRadera
  10. Omg ett vidbehovrum skulle vara pure awesomeness o:
    <3

    SvaraRadera
  11. Skulle vaa kul med mera tävlingar!

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!