söndag 15 januari 2012

Tillägg till Trollkarlsstaden...

Det kanske är så att det jobbas på ett roligt litet tillägg i Trollkarlsstaden. Jag kan inte säga vad det är än, men det kommer att utöka utbudet i Staden något enormt! Ok, nu tog jag kanske i lite men det kommer möjligen någon ny sak som man kan köpa, och jag tror att det är något ni kommer att gilla! Kan inte säga när det kommer, mer än att det äntligen börjar vara i slutfasen av utvecklingen och således inte är speciellt långt borta.

Stay tuned, ni som är intresserade!

8 kommentarer:

  1. Spännande!
    Längtar, hihi

    SvaraRadera
  2. Ohh! Spännande!

    //Fang

    SvaraRadera
  3. Läängtar! :) :>

    SvaraRadera
  4. Iiih, längtar! :D Jag tror att jag kan ha en aning om vad det kan vara, fast jag kan såklart vara helt ute och cykla också xD

    SvaraRadera
  5. AWESOME! *nyfiken*

    SvaraRadera
  6. Hmm, kan det vara det jag tänker på?

    SvaraRadera
  7. OMG vad jag längtar!! :D / joel9324

    SvaraRadera
  8. Spännande :D jag har mina aningar, men de är knappast sanna. Längtar!<3 måste börja samla lite galleoner nu ..

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!