söndag 4 mars 2012

Arbete pågår

Just nu utför vi lite tester och arbete på Mugglis vilket gör att hela sidan har stängts ner. Detta skulle ha skett inatt, men då det inte riktigt fungerade som vi ville då så fick vi fortsätta idag istället. Det kommer förhoppningsvis inte ta allt för lång tid och vi kommer ha Mugglis uppe igen snart!

I övrigt har jag just fått lite material som kanske kommer innebära en ny funktion på Mugglis, något som är ganska spännande... Vi får väl se om det blir av snart! Jag tror att ni skulle uppskatta det i alla fall.

8 kommentarer:

  1. Vilken tur att jag kom att tänka på Mugglis Insider..! Har fått panik, varit uppe mitt i natten flera gånger bara för att kolla om Mugglis fungerade igen!Nu vet jag varför och är väldigt spänd på uppdateringarna :D

    SvaraRadera
  2. Fick panik när jag inte kunde logga in idag... :(
    Hoppas husalferna lyckas fixa sidan igen!

    SvaraRadera
  3. Verkligen roligt att ni försöker förbättra, ser fram emot när man kan logga in igen så mitt liv kan fortsätta xD

    SvaraRadera
  4. Jag fick typ panik när jag inte kom in på sidan xD bra att jag kom ihåg att kolla min bloglovin..

    SvaraRadera
  5. Oh my gosh. Började nästan grina av tanken av att jag kanske aldrig mer skulle få logga in... xD

    SvaraRadera
  6. Har ni lagt ner den igen nu? :O

    SvaraRadera
  7. Emme Lestrange5 mars 2012 kl. 09:34

    Wah, vad har hänt med sidan nu då? D: Kommer inte in :cc

    SvaraRadera
  8. YAAAY!
    Spännande! :D En av de bästa sakerna med mugglis, att det kommer så roliga grejer så ofta!

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!