fredag 17 augusti 2012

Veckans Mugglis vecka 33 - Ellie Lovegood

Då var det dags för en ny liten grej här på mugglis, för mer information vänligen klicka här

--


Veckans Mugglis vecka 33 blev Ellie Lovegood, här kommer hennes svar på de fem frågorna!


När blev du medlem? Den 19 september 2011, efter en lång stunds letande efter ett recept på honungsöl. 

Varför har du just det användarnamnet du har? Jag hade en Luna-period, och diggade namnet Ellie, även om jag heter Vilma, så då blev det Ellie Lovegood, vilket jag ångrar såhär i efterhand. 


Det bästa med mugglis? Allt! Stämningen, medlemmarna... Och jag älskar att de flesta är så engagerade när det gäller träffar och sånt! Jag har fått sjukt många nya vänner sen jag blev medlem här. 


Sämsta med mugglis? Man blir beroende, haha. På gott och ont! Nej men, ingenting är dåligt tihi.

Hur ofta är du inne? Alldeles för ofta o.o Minst tre gånger per dag, men min mobil är inloggad hela tiden typ, 
haha. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!