lördag 25 augusti 2012

Veckans mugglis Vecka 34 - Geisha

Så var det dags för veckans mugglis igen, ursäktar mig så hemskt mycket för att den blev en dag försenad men skolan kom i vägen.

Så veckans mugglis är Geisha!

Här kommer hennes svar på de fem frågorna:


Det jag tänker på när jag ser Geisha på mugglis ^^

När blev du medlem? 6 November 2011

Varför har du just det användarnamnet du har? Jag har ingen aning faktiskt. xD Har det som användarnamn på ett annat forum och orkade väl inte komma på något annat. ;)

Det bästa med mugglis? Gemenskapen vi har här. ♥ Alla är här av en specifik anledning; Harry Potter. Alla har liksom något gemensamt. Dessutom träffar man personer med andra intressen osv. :)

Det sämsta med mugglis? Jag kommer inte på något dåligt med mugglis just nu. Om jag måste säga något är det väl  de gånger då det det har uppkommit gräl eller när en massa buggar kommer. xD

Hur ofta är du inne? Så ofta jag har tillgång till datorn och det vill säga 24/7. xD Dock nu när skolan har börjar jag väl logga in här runt ett-två tiden och sedan sitter jag väl här fram till tio på kvällen. ^^ Så ofta jag kan och har tid helt enkelt. :) ♥

Bildkälla: Fazer.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!