söndag 13 november 2011

Förlåt bloggtystnad!

Självklart borde det uppdateras mer här!

Mugglis har just nu genomgått lite av en trotsålder, där ytterst få saker har velat fungera som det ska. Jobbigt! Antar att det händer alla barn, och Erfa har försökt ge Mugglis en ordentlig uppläxning och fixa det mesta, och vi hoppas att en del saker löser sig. Ber dock alla er som sitter med en webbläsare vid namn Internet Explorer att byyyta webbläsare! Mitt förslag är ex. Firefox eller Google Chrome. De går lätt att installera och fungerar bättre. Då jag själv har firefox och har turen att inte ha problem med någonting på Mugglis, rekommenderar jag det varmast. Då jag inte har en Mac vet jag inte vad som funkar bäst där, tyvärr, så någon får gärna berätta!

Dessutom ville jag bara slänga ut en liten teaser, Erfa håller på och jobbar med något till sidan som jag tror många av er kommer att uppskatta extremt mycket, och som har efterlängtats och efterfrågats av flera... Men mer om det senare!

Hoppas att ni alla hade ett fint höstlov!

4 kommentarer:

  1. Jag använder Chrome, har sällan haft några problem med det! :)

    Hoppas på meddelanden när man blir nämnd/citerad i forumet. C:

    SvaraRadera
  2. Jag har Firefox ibland och Google Chrome ganska så ofta. Men webbläsarna är ju jättesnabba! :)// joel9324

    SvaraRadera
  3. Ooooh, spännande! :D
    //EMELESEL som inte kan komma in på sitt konto just nu.

    SvaraRadera
  4. Jag har Firefox och har inga problem.

    ps.dom som har Firefox , gå in på www.getpersonas.com

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!