torsdag 24 november 2011

Sneak peak på julen?

Några vill ha lite ledtrådar till vad det är som kommer att hända under Jul på Mugglis!

Jag kan såklart inte avslöja allting som händer - det skulle vara väldigt tråkigt! Jag kan ju dock säga några småsaker, vad vore jag för sneaky insider-bloggare annars?

Well, det första är att;
Jul på Mugglis kommer INTE innebär någon "jakt" som varit under exempelvis Halloween eller påsken.
Det kommer däremot vara lite andra saker som efterfrågats i forumen under olika tider, och lite annat som blir lite kul. Vi hoppas i alla fall att det ska uppskattas!


7 kommentarer:

  1. Jag vill veta nu! :P /Fang

    SvaraRadera
  2. Åh, vad det än är kommer det bli åzum. Är himla pepp! Kommer det börja den första december eller?

    SvaraRadera
  3. Najsigt! Vad skönt att det inte är jakt...
    //EMELESEL

    SvaraRadera
  4. Har aldrig varit med på jakt så vet inte hur det är , men ska bli kul med något " extra " :D
    // ZiriuZ

    SvaraRadera
  5. Vad kul att det inte är jakt! Det här verkar mer mysigt! Jag <3 Jul-Mugglis!

    SvaraRadera
  6. Jakt är ju så kul!

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!