fredag 21 oktober 2011

Halloween på Mugglis!

Nu finslipar vi de sista detaljerna inför Halloween på Mugglis! Det är riktigt fina grejer på gång, det vill jag lova, och jag tror verkligen att det kommer uppskattas av alla medlemmar! Halloween på Mugglis kommer bli en väldigt rolig grej, riktigt vad kan jag inte riktigt avslöja i nuläget - det skulle ju förstöra hela överraskningen!

Jag kan dock avslöja att det är snyggare, bättre och mer välgjort än något event tidigare! Typ, i alla fall... Det har jobbats hårt med att få eventet bra!

Jag kan avslöja en sak dock, och det är när eventet kommer att vara. Halloween på Mugglis kommer att infinna sig...
28 oktober till 3 november!

Se till att skriva in det i er kalender och missa inte att ta del av det roliga!

6 kommentarer:

  1. Kul, men jag vill att det ska vara på min födelsedag oxå! Den 4 november...

    SvaraRadera
  2. Pixiiiie, inte stjäla mina ord! Ò.Ó
    Tycker också det låter som värsta awesome idén, men att det skulle sluta JUST dagen FÖRE min födelsedag är väl lite tragiskt.

    SvaraRadera
  3. Ih! Vad mys c: Det blir säkerligen jättekul!!

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!