lördag 29 oktober 2011

Mugglisträff i Stockholm!

Idag var det Mugglisträff i Stockholm, och till den kom över 50 glada mugglisar! Detta är rekord i Mugglisträff sammanhang, vilket vi självklart tyckte var jätteroligt. Vi hade en mysig dag på museum och vi hoppas att alla hade roligt, vilket det såg ut som! Förhoppningsvis har de flesta nu fått träffa någon från Mugglis som de tycker mycket om, vilket alltid är roligt. Vi hoppas självklart på fler Mugglisträffar i framtiden, som det ser ut nu är ju intresset i alla fall väldigt stort!

Jag tog en del bilder, vilket ni kan hitta i mitt album på facebook här!

Har du bilder eller något att säga om träffen? Hör gärna av dig så kan vi publicera det här!


5 kommentarer:

  1. Kollade alla bilder, ni verkade ha det jättekul!
    Skulle också vilja vara med på en mugglisträff!
    (Men jag bor i Finland...)

    SvaraRadera
  2. Puffsurrare/Medea31 oktober 2011 kl. 22:59

    Världens bästa Mugglisträff forever. <3

    SvaraRadera
  3. Men guud. Jag tog i fejset. jag är sämst.

    SvaraRadera
  4. Lägg märke till småttingen i bakgrunden! Vad gullig!

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!