tisdag 13 september 2011

1000 chokladgrodor!

Idag har jag, Li alltså, äntligen nått till ett stort mål för mig - att få 1000 chokladgrodekort! Idag köpte jag de tre sista för målet, och nu har jag alltså 1000 fina kort att titta på. Helt fantastiskt!
Detta betyder att jag nu har spenderat 10 000 siklar på dessa kort. Det är ungefär 588 galleoner. Helt sjukt! Dock känns det ju ganska fantastiskt att ha så många kort.

Fast jag är ändå lite besviken för jag vet att jag saknar två kort!!! Har hört att andra minsann har fått både Aberforth och GANDALF, men det har minsann inte jag fått. Varför gömmer sig dessa kort för mig? Tycker de inte om mig? Har jag gjort något dumt? Förtjänar jag verkligen detta?

Inte vet jag. Men Aberforth och Gandalf, om ni läser det här, så borde ni verkligen så snart som möjligt hoppa in i min kortsamling. Ni behövs där! Dessutom är det ett trevligt sällskap har jag hört.

Har ni andra kommit ihåg att köpa kort idag? Gör det!





1 kommentar:

  1. Denise (Knizzlare)13 september 2011 kl. 17:09

    Grattis! :D Igen, heh xP
    Har inte jag heller, visste inte att dom fanns :o
    Såklart man köpt kort idag, har iaf jag ^^

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!