torsdag 22 september 2011

Vad Mugglis betyder för jan

 Här nedan följer ett inlägg om vad Mugglis betyder för jan! Läs och njut och fortsätt gärna skicka in historier :)

När jag i början av December blev medlem på mugglis så fattade jag noll
Tyckte att allt va konstigt men så småning om började jag att fatta och
Loggade in nästan varje dag köpte choklad grodor, skrev en fanfiction
Och mycket mer.
Sen kom jag på att man kunde bytta profil bild och gjorde det med en gång
Det blev så klart (Tom Felton)
Jag upptäckte snabbt forumet och tyckte att det va helt underbart
Att få diskutera med andra hp-fans skriva kommentera och plussa inlägg.
Va det bästa jag viste och så fort jag fick tag i en dator så loggade jag så klart in
På mugglis.
Mugglis har betytt mycket mer för mig än någon annan hemsida på datorn
Den mysiga stämningen att få fånga en kanin skriket av glädje när
Man kom mede på Hänga Harry Topplistan allt det kan ingen annan hemsida ersätta
Mugglis är kort sakt det bästa jag vet och jag kommer aldrig att
Sluta med mugglis.

Av jan en stolt medlem på mugglis !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!