måndag 26 september 2011

Vad Mugglis betyder för joel9324

Här nedan följer ett inlägg från joel9324 om vad Mugglis betyder för honom! Härligt att läsa tycker vi!


Jag hittade denna sida 22 september och blev medlem 22 september 2011.
Från första början fattade jag ingenting vad man kunde göra.
Sen såg jag att man kunde spela spel och få pengar
för det! Och sen att man kunde ha drakar och sin egen 
trollstav! Lite senare såg jag att man kunde gå upp i rank.
Alltså typ "Förstaårselev" osv.
Jag tycker det är väldigt roligt med FORUM på hemsidan också!
Man kan liksom diskutera saker om VADSOMHELST :)
Och så finns det så roliga spel och man kan lägga
in GIFs (animerade bilder) :)
Kul med att man placeras i elevhem från första början när man blir medlem! :)
Jag älskar kvällar med en stor Godisskål och så är man inne
på Mugglis! Tycker att det är roligt med alla event ni hittar på.
T.e.x: Mugglisträff, Hp internet marathon och lite sådana
grejer.
Jag tycker iallafall att det är en exellent sida och hoppas det går bra med
dem nya sakerna som ska komma till Mugglis, ni har kommit väldigt
långt med sidan. Jag menar att ni har väldigt många medlemmar (ungefär 7000).

Fortsätt med denna sida, jag gillar den verkligen!


Från en nöjd mugglismedlem: joel9324

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!