söndag 11 september 2011

Välkommen till bloggen!

Hej och välkomna till den sprillans nya, officiella bloggen för mugglarportalen.se, vid namn Mugglis Insider! Just nu jobbar jag som ensam skribent på denna blogg, men detta kan komma att ändras i framtiden. Jag heter Li, är 23 år och är lärare på Mugglis. Jag tyckte att med denna blogg kan man få ut lite smaskiga nyheter, ha lite roliga diskussioner och förhoppningsvis göra många glada med nyheter. Jag hoppas att många kommer att tycka att detta är bra och jag lovar att försöka uppdatera med så mycket roligt som möjligt!

Kan redan nu lova att nästa inlägg kommer att handla om... Halloween! Stay tuned!

/ Li

1 kommentar:

  1. Rolig blogg! Men jag har en fråga, hur blir man medlem?

    /EMELESEL

    SvaraRadera

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!