fredag 30 september 2011

Vad Mugglis betyder för Pixie

Här följer ett inlägg från Pixie om vad Mugglis betyder för henne. Vi blir oerhört glada av att läsa alla era historier så fortsätt skicka in dem!

 Jag blev medlem på Mugglis, den 11 januari 2011, för att jag undrade vad min syrra (Puffsurrare) höll så hemligt på datorn. Tillslut såg jag (eller det kanske var hon som berättade det), jag svarade på frågorna och hamnade i Slytherin! Vad glad jag blev. och jag blev medlem. Jag läste "Fantastiska Vidunder Och Var Man Hittar Dom" när jag tänkte på ett namn, och jag fastnade för Pixie, när jag läste om pixignomerna. När jag väl kom in, fattade jag ingenting, och jag tror att jag bara såg plus knappen och plussade, så jag har nog plussat några inte så speciella inlägg..
Jag spelade spel och fick pengar, tillslut kunde jag köpa en trollstav. Jag var rädd att jag skulle få en ful, jag trodde att man inte kunde byta! Jag provade tills jag insåg att man inte kunde få en lika rosa stav som Li, så jag tog en annan fin men inte lika färgglad stav. Efter ett tag blev jag "Har fått brevet" och jag fattade ingenting. Då när min syrra såg det blev hon sur, men jag visste inte hur det gick till!
Nu har jag varit medlem ett tag, och det är underbart här.
Jag vet ingen sida som är bättre, Mugglis slår allt.

Kram Pixie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läser Mugglis Insider! Innan du försvinner från inlägget, lämna gärna en kommentar! Vi tar emot alla åsikter, positiva som negativa, men inlägg som bryter mot svensk lag kommer att raderas!